10 tecken på att du har jobbat med reklamradio

  1. Du är dum i huvudet.
  2. Du är så dålig på att prata att du får använda jinglar halva programtiden.
  3. Du orkar inte säga ditt namn efter varje låt, så du låter en förinspelad röst göra det istället.
  4. Du tycker att Septembers klänningar är viktigare än miljön.
  5. Du är så dum att du måste köra samma låt 10 gånger/dag för att lära dig dess titel.
  6. Du är så dum att du bara kan köra tävlingar anpassade för 6-åringar.
  7. Du runkar till din egen spegelbild.
  8. Du tror att Malmö är en stadsdel i Stockholm.
  9. Du tror att solen kretsar runt dig.
  10. Du tror att debatt är en förrätt innehållande rom, gräslök och räkor.

Kommentarer
Postat av: emil

.

2009-05-21 @ 07:07:05
URL: http://lillshihan.blogg.se/
Postat av: Sam

Den har viss sting. Men den kunde du gjort bättre ; )



Punkt 3, 5, 7, 9 och 10 stämmer ju iallafall.



Jag vill lägga till: Du skäms inte över att med entusiasm säga: "Åh här är PINK med sober!" för miljonte gången.



Jag hatar reklamradio MER än p3 egentligen. Just för att de kör SAMMA låtar heeeela tiden och kallar det variation. Hade reklamradio varit en matprodukt hade vi stämt den för missvisande marknadsföring. Vad jag ogillar med p3 är: För mycket skitmusik och för mycket skånska, förortsdialekt och vänsterpropaganda. Sedan fullkomligt älskar jag "Thunder" och "Katla" på eftermiddagarna. Och Christer går ner det med.

2009-05-24 @ 19:56:25
URL: http://samintheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0